Veelgestelde vragen

Klant worden

  • Hoe word ik klant bij De Kweker?
  • Om als klant inkopen te doen bij De Kweker heeft u een klantenpas nodig. Als u een food gerelateerde onderneming heeft die ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, dan kunt u klant worden bij De Kweker. Dat kan op twee manieren:

    1. Vul op het aanmeldformulier uw gegevens in onder 'Ik ben nog geen klant'. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.
    2. Vraag bij de servicebalie van onze zelfbedieningsvestiging een klantenpas aan. Zorg ervoor dat u de volgende documenten meeneemt: Kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart); Een recent uittreksel Kamer van Koophandel (maximaal 6 maanden oud); Indien u niet de eigenaar bent zoals op het KvK-uittreksel staat vermeld: machtiging met een kopie legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) van de eigenaar zoals het op het uittreksel staat.
  • Kan iedereen klant worden bij De Kweker?
  • Nee, De Kweker klantenpas wordt alleen uitgereikt aan ondernemers of instellingen die producten gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. Voorwaarde om in het bezit te komen van De Kweker klantenpas is dat uw bedrijf food gerelateerd is en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

    Wilt u klant worden bij De Kweker? Wij heten u van harte welkom in onze zelfbedieningsvestiging om u aan te melden als klant. U kunt zich ook online aanmelden.
  • Kan ik als particulier inkopen doen bij De Kweker?
  • Nee, alleen foodgerelateerde ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een De Kweker klantenpas. De klantenpas heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij De Kweker.
  • Hoe kom ik aan een toegangspas voor het Food Center Amsterdam aan de Jan van Galenstraat?
  • De toegangspas voor het Food Center Amsterdam wordt uitgegeven door FCA Beheer. Dit is de gemeentelijke organisatie die verantwoordelijk is voor het beheer van het Food Center Amsterdam. De toegangspas is te verkrijgen in het kantoor van Food Center Amsterdam bij de hoofdingang aan de Jan van Galenstraat. Zorg ervoor dat u de volgende documenten bij u heeft:

    - Een geldig uittreksel van de Kamer van Koophandel niet ouder dan zes maanden;
    - De branche vermeld op het uittreksel dient een relatie te hebben met food;
    - Een geldig legitimatiebewijs van aanvrager en/of gemachtigde;
    - De aanvrager dient op het uittreksel te zijn vermeld of in het bezit te zijn van een machtiging.
  • Hoe vraag ik een De Kweker klantenpas aan voor mijn tweede bedrijf?
  • Bent u al klant en heeft u een tweede bedrijf opgestart waarvoor u een De Kweker klantenpas wil aanvragen? Dat kan zowel bij de servicebalie in de zelfbedieningsvestiging als online. Voor het aanvragen van een extra klantenpas heeft u wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uittreksel mag maximaal 6 maanden oud zijn.
  • Ik heb al een De Kweker klantenpas en ik wil online bestellen. Hoe doe ik dat?
  • Vul de velden op het aanmeldformulier in en klik op verzenden. Binnen één werkdag wordt er contact met u opgenomen.
  • Waarom kan ik de prijzen niet zien?
  • De prijzen worden pas weergegeven wanneer u ingelogd bent. Als u geen klant bent en/of niet ingelogd bent, kunt u de prijzen dus niet zien.