Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen we u helpen?

Klant worden

  • Hoe word ik klant bij De Kweker?
  • Om als klant inkopen te doen bij De Kweker heeft u een klantenpas nodig. Als u een food gerelateerde onderneming heeft die ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, dan kunt u klant worden bij De Kweker. Dat kan op twee manieren:

    1. Vul op het aanmeldformulier uw gegevens in onder 'Ik ben nog geen klant'. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.
    2. Vraag bij de servicebalie van onze zelfbedieningsvestiging een klantenpas aan. Zorg ervoor dat u de volgende documenten meeneemt: Kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart); Een recent uittreksel Kamer van Koophandel (maximaal 6 maanden oud); Indien u niet de eigenaar bent zoals op het KvK-uittreksel staat vermeld: machtiging met een kopie legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) van de eigenaar zoals het op het uittreksel staat.
  • Kan iedereen klant worden bij De Kweker?
  • Nee, De Kweker klantenpas wordt alleen uitgereikt aan ondernemers of instellingen die producten gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. Voorwaarde om in het bezit te komen van De Kweker klantenpas is dat uw bedrijf food gerelateerd is en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

    Wilt u klant worden bij De Kweker? Wij heten u van harte welkom in onze zelfbedieningsvestiging om u aan te melden als klant. U kunt zich ook online aanmelden.
  • Kan ik als particulier inkopen doen bij De Kweker?
  • Nee, alleen foodgerelateerde ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een De Kweker klantenpas. De klantenpas heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij De Kweker.
  • Hoe kom ik aan een toegangspas voor het Food Center Amsterdam aan de Jan van Galenstraat?
  • De toegangspas voor het Food Center Amsterdam wordt uitgegeven door FCA Beheer. Dit is de gemeentelijke organisatie die verantwoordelijk is voor het beheer van het Food Center Amsterdam. De toegangspas is te verkrijgen in het kantoor van Food Center Amsterdam bij de hoofdingang aan de Jan van Galenstraat. Zorg ervoor dat u de volgende documenten bij u heeft:

    - Een geldig uittreksel van de Kamer van Koophandel niet ouder dan zes maanden;
    - De branche vermeld op het uittreksel dient een relatie te hebben met food;
    - Een geldig legitimatiebewijs van aanvrager en/of gemachtigde;
    - De aanvrager dient op het uittreksel te zijn vermeld of in het bezit te zijn van een machtiging.
  • Hoe vraag ik een De Kweker klantenpas aan voor mijn tweede bedrijf?
  • Bent u al klant en heeft u een tweede bedrijf opgestart waarvoor u een De Kweker klantenpas wil aanvragen? Dat kan zowel bij de servicebalie in de zelfbedieningsvestiging als online. Voor het aanvragen van een extra klantenpas heeft u wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uittreksel mag maximaal 6 maanden oud zijn.
  • Ik heb al een De Kweker klantenpas en ik wil online bestellen. Hoe doe ik dat?
  • Vul de velden op het aanmeldformulier in en klik op verzenden. Binnen één werkdag wordt er contact met u opgenomen.
  • Waarom kan ik de prijzen niet zien?
  • De prijzen worden pas weergegeven wanneer u ingelogd bent. Als u geen klant bent en/of niet ingelogd bent, kunt u de prijzen dus niet zien.

Afhalen en bezorgen

  • Welke bestelmogelijkheden heb ik bij De Kweker?
  • Inkopen doen en/of laten bezorgen gaat het snelst als u zelf naar onze zelfbedieningsvestiging op het Food Center in Amsterdam komt. Hier kunt u gemakkelijk en snel al uw inkopen van food en non-food gerelateerde producten doen. In de zelfbedieningsvestiging kunt u producten proeven en wordt u geïnspireerd met de laatste trends. Als u advies nodig heeft kunt u voor vragen terecht bij een van onze vakspecialisten.

    U kunt uw bestelling ook online plaatsen. Wij bieden logistieke dienstverlening op maat en beschikken over een uitgebreid wagenpark met moderne, geconditioneerde wagens waarmee we uw bestellingen altijd en overal kunnen leveren. Dit doen we met vaste chauffeurs. Bestellingen kunt u eenvoudig plaatsen via onze website en onze medewerkers van de klantenservice staan zeven dagen in de week voor u klaar.
  • Kan ik mijn producten ook laten bezorgen door De Kweker?
  • Ja. Uw online bestellingen leveren wij vanuit onze distributiecentra ook af op uw bedrijfslocatie. Bezorging is afhankelijk van uw ordergrootte en uw individuele wensen. Daarvoor maken wij  afspraken met u voor wat betreft de bestelwijze, het bestelmoment en de bezorgfrequentie. Wilt u online bestellen en uw producten laten bezorgen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via (020) 506 30 65.

    Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van onze supersnelle Express-dienst.

    Hoe werkt de Express-dienst? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent uw inkopen af en geeft deze bij de servicebalie af voor bezorging. Voor € 10,00 per rolcontainer (excl. BTW) worden uw inkopen op uw bedrijfsadres bezorgd. De service maakt gebruik van vaste bloktijden waarbinnen uw goederen worden afgeleverd op het gewenste afleveringsadres. U kunt ook zelf een latere bloktijd kiezen waarop de goederen bij u worden aangeleverd. Deze dienst is alleen geldig voor bezorging binnen de ring A10.
     
    Blok Inkopen doen Bloktijd  Rit
    Blok 1 06.30 – 07.30 uur 08.00 – 11.00 uur Rit 1
    Blok 2 07.30 – 10.30 uur 11.00 – 14.00 uur Rit 2
    Blok 3 10.30 – 13.30 uur 14.00 – 17.00 uur Rit 3
  • Wat is het bezorggebied van De Kweker?
  • De Kweker bezorgt in de omgeving Groot-Amsterdam en in heel Noord-Holland.
  • Wat is de minimale bestelwaarde om online te bestellen en deze te laten bezorgen?
  • Om uw bestelling te kunnen laten bezorgen dient u minimale bestelling te plaatsen met een waarde van € 200,00 per bestelling. (excl. BTW en emballage) Als u hier niet aan voldoet maar wel uw aankopen bezorgd wil krijgen, dan kunt u ook gebruik maken van onze Express-bezorgdienst. U kunt dan uw producten in de zelfbedieningsvestiging afgeven bij de servicebalie en wij zorgen ervoor dat uw aankopen bij uw bedrijf worden bezorgd.

    Hoe werkt de Express-dienst? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent uw inkopen af en geeft deze bij de servicebalie af voor bezorging. Voor € 10,00 per rolcontainer (excl. BTW) worden uw inkopen op uw bedrijfsadres bezorgd. De service maakt gebruik van vaste bloktijden waarbinnen uw goederen worden afgeleverd op het gewenste afleveringsadres. U kunt ook zelf een latere bloktijd kiezen waarop de goederen bij u worden aangeleverd. Deze dienst is alleen geldig voor bezorging binnen de ring A10.
     
    Blok Inkopen doen Bloktijd  Rit
    Blok 1 06.30 – 07.30 uur 08.00 – 11.00 uur Rit 1
    Blok 2 07.30 – 10.30 uur 11.00 – 14.00 uur Rit 2
    Blok 3 10.30 – 13.30 uur 14.00 – 17.00 uur Rit 3
  • Wat zijn de bezorgkosten?
  • Transport en handlingkosten zijn reeds in onze productprijzen verwerkt, deze worden niet apart op uw factuur vermeld. Let wel, om te kunnen bestellen dient uw bestelling een waarde van minimaal € 200,00 te bedragen. (excl. BTW en emballage)
    Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van onze supersnelle Express-dienst.

    Hoe werkt de Express-dienst? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent uw inkopen af en geeft deze bij de servicebalie af voor bezorging. Voor € 10,00 per rolcontainer (excl. BTW) worden uw inkopen op uw bedrijfsadres bezorgd. De service maakt gebruik van vaste bloktijden waarbinnen uw goederen worden afgeleverd op het gewenste afleveringsadres. U kunt ook zelf een latere bloktijd kiezen waarop de goederen bij u worden aangeleverd. Deze dienst is alleen geldig voor bezorging binnen de ring A10.
     
    Blok Inkopen doen Bloktijd  Rit
    Blok 1 06.30 – 07.30 uur 08.00 – 11.00 uur Rit 1
    Blok 2 07.30 – 10.30 uur 11.00 – 14.00 uur Rit 2
    Blok 3 10.30 – 13.30 uur 14.00 – 17.00 uur Rit 3
  • Ik heb online besteld en er ontbreken producten uit mijn bestelling.
  • Indien er een of meerdere producten ontbreken in uw bestelling, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij bespreken met u een passende oplossing.
  • Kan ik een online geplaatst bestelling ook afhalen?
  • Vanwege logistieke redenen is het niet mogelijk om een bestelling af te halen. U kunt wel zelf uw inkopen samenstellen in de zelfbedieningsvestiging en deze laten bezorgen met de Express-dienst.
  • Kan ik vanuit de zelfbedieningsvestiging mijn aankopen laten bezorgen?
  • Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van onze supersnelle Express-dienst.

    Hoe werkt de Express-dienst? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent uw inkopen af en geeft deze bij de servicebalie af voor bezorging. Voor € 10,00 per rolcontainer (excl. BTW) worden uw inkopen op uw bedrijfsadres bezorgd. De service maakt gebruik van vaste bloktijden waarbinnen uw goederen worden afgeleverd op het gewenste afleveringsadres. U kunt ook zelf een latere bloktijd kiezen waarop de goederen bij u worden aangeleverd. Deze dienst is alleen geldig voor bezorging binnen de ring A10.
     
    Blok Inkopen doen Bloktijd  Rit
    Blok 1 06.30 – 07.30 uur 08.00 – 11.00 uur Rit 1
    Blok 2 07.30 – 10.30 uur 11.00 – 14.00 uur Rit 2
    Blok 3 10.30 – 13.30 uur 14.00 – 17.00 uur Rit 3

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • Als u online bestelt, dient u bij ons door middel van automatische incasso te betalen. U geeft eenmalig een SEPA incassomachtiging af en uw rekeningen worden automatisch en op tijd betaald.
    Bij de zelfbedieningsvestiging kunt u pinnen, contant betalen en op factuur betalen.
  • Kan ik op factuur betalen?
  • Alleen in de zelfbedieningsvestiging kunt u eventueel op factuur betalen. Als u online bestelt, dient u bij ons door middel van automatisch incasso betalen. U geeft eenmalig een SEPA incassomachtiging af en uw rekeningen worden automatisch en op tijd betaald.
  • Ik heb een vraag over mijn factuur.
  • Voor vragen over uw factuur kunt u tijdens kantooruren telefonisch contact met ons opnemen. U kunt u vraag ook per e-mail stellen. 

Mijn account

  • Hoe wijzig ik mijn bedrijfsgegevens?
  • Dat kan op twee manieren:

    1. Bij de servicebalie in de zelfbedieningsvestiging kunt u uw wijzigingen doorgeven.
    2. Als u ook online inkopen doet, kunt u uw gegevens online wijzigen. Nadat u bent ingelogd gaat u met uw muis op de knop ‘mijn account’ staan. Er verschijnt een menu met daaronder de knop ‘bedrijfsgegevens’. Op deze pagina kunt u uw bedrijfsgegevens, contactgegevens, factuuradres en afleveradres wijzigen.
    De velden die u op deze pagina ziet zijn vrij invulbaar (met uitzondering van uw bedrijfsnaam). U kunt daar de wijzigingen of aanvullingen invullen. Wanneer u de wijzigingen heeft doorgevoerd klikt u onderaan de pagina op ‘aanpassing aanvragen’. Indien nodig nemen wij contact met u op om een wijziging te bevestigen. U ontvangt een e-mail met een overzicht van de aangevraagde wijzigingen van onze klantenservice.
  • Ik ben mijn klantenpas kwijt. Kan ik alsnog inkopen doen?
  • Geef verlies of diefstal van uw pas zo snel mogelijk door aan onze klantenservice. Dit kan aan de balie of telefonisch via (020) 606 3606. We blokkeren dan uw oude pas en maken een nieuwe voor u aan.
    Uiteraard kunt u gewoon uw inkopen blijven doen. Geef uw naam, voornaam en bedrijf door bij onze servicebalie in onze zelfbedieningsvestiging en u ontvangt van ons direct een dagpas.
  • Kan ik een dagpas aanvragen?
  • U kunt bij de servicebalie in de zelfbedieningsvestiging een dagpas aanvragen als u klant bent. Dit doet u door uw voor- achter- en bedrijfsnaam te vermelden. Vergeet uw legitimatie niet mee te nemen. 
  • Hoe kom ik aan een toegangspas voor het Food Center Amsterdam aan de Jan van Galenstraat?
  • De toegangspas voor het Food Center Amsterdam wordt uitgegeven door FCA Beheer. Dit is de gemeentelijke organisatie die verantwoordelijk is vooor het beheer van het Food Center. De toegangspas is te verkrijgen in het kantoor van Food Center Amsterdam bij de hoofdingang aan de Jan van Galenstraat. Zorg ervoor dat u de volgende documenten bij u heeft:

    - Een geldig uittreksel van de Kamer van Koophandel niet ouder dan zes maanden;
    - De branche vermeld op het uittreksel dient een relatie te hebben met food;
    - Een geldig legitimatiebewijs van aanvrager en/of gemachtigde;
    - De aanvrager dient op het uittreksel te zijn vermeld of in het bezit te zijn van een machtiging.
  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord voor de website?
  • Nadat u bent ingelogd, gaat u met uw muis op ‘mijn account’ staan. Via het menu gaat u naar ‘accountgegevens’.
    Als u op ‘accountgegevens’ klikt, ziet u een scherm met daarin uw accountnummer en drie velden. In deze velden kunt u uw wachtwoord zelf aanpassen. Het nieuwe wachtwoord bevestigt u met de knop ‘aanpassing bewaren’.
  • Kan ik mijn klantnummer wijzigen?
  • Het is niet mogelijk om uw klantnummer te wijzigen.

Openingstijden

  • Wat zijn de openingstijden van de zelfbedieningsvestiging?
  • In onze zelfbedieningsvestiging op het Food Center Amsterdam kunt u zeven dagen per week terecht.

    Maandag 06.30 – 18.00 uur
    Dinsdag 06.30 – 18.00 uur
    Woensdag 06.30 – 18.00 uur
    Donderdag 06.30 – 18.00 uur
    Vrijdag 06.30 – 18.00 uur
    Zaterdag 06.30 – 16.30 uur
    Zondag 10.00 – 15.00 uur

    Aangepaste openingstijden tijdens de feestdagen.

    Donderdag 21 december 06.00 – 20.00 uur
    Vrijdag 22 december 06.00 – 20.00 uur
    Zaterdag 23 december 06.00 – 16.30 uur
    Zondag 24 december 08.00 – 16.30 uur
    Maandag 25 december (1e kerstdag) Gesloten
    Dinsdag 26 december (2e kerstdag) 10.00 – 15.00 uur
    Zondag 31 december 08.00 – 16.30 uur
    Maandag 1 januari 2018 Gesloten
    Maandag 2 april (2e paasdag) 10.00 – 15.00 uur
    Vrijdag 27 april (Koningsdag) Gesloten
    Donderdag 10 mei (Hemelvaartsdag) 10.00 – 15.00 uur
    Maandag 21 mei (2e pinksterdag) 10.00 – 15.00 uur
  • Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
  • De medewerkers van onze klantenservice staan zeven dagen per week voor u klaar.

    Maandag
    klantenservice
    servicebalie zelfbedieningsvestiging

    06.00 – 23.00 uur
    06.30 – 18.00 uur

    (020) 506 30 10
    (020) 606 36 06
    Dinsdag
    klantenservice
    servicebalie zelfbedieningsvestiging

    06.00 – 23.00 uur
    06.30 – 18.00 uur

    (020) 506 30 10
    (020) 606 36 06
    Woensdag
    klantenservice
    servicebalie zelfbedieningsvestiging

    06.00 – 23.00 uur
    06.30 – 18.00 uur

    (020) 506 30 10
    (020) 606 36 06
    Donderdag
    klantenservice
    servicebalie zelfbedieningsvestiging

    06.00 – 23.00 uur
    06.30 – 18.00 uur

    (020) 506 30 10
    (020) 606 36 06
    Vrijdag
    klantenservice
    servicebalie zelfbedieningsvestiging

    06.00 – 23.00 uur
    06.30 – 18.00 uur

    (020) 506 30 10
    (020) 606 36 06
    Zaterdag
    klantenservice
    servicebalie zelfbedieningsvestiging

    06.00 – 18.00 uur
    06.30 – 16.30 uur

    (020) 506 30 10
    (020) 606 36 06
    Zondag
    klantenservice
    servicebalie zelfbedieningsvestiging

    16.00 – 23.00 uur
    10.00 – 15.00 uur

    (020) 506 30 10
    (020) 606 36 06
  • Zijn jullie op feestdagen geopend?
  • Hier vindt u de aangepaste openingstijden van de zelfbedieningsvestiging tijdens de feestdagen.

    Donderdag 21 december 06.00 – 20.00 uur
    Vrijdag 22 december 06.00 – 20.00 uur
    Zaterdag 23 december 06.00 – 16.30 uur
    Zondag 24 december 08.00 – 16.30 uur
    Maandag 25 december (1e kerstdag) Gesloten
    Dinsdag 26 december (2e kerstdag) 10.00 – 15.00 uur
    Zondag 31 december 08.00 – 16.30 uur
    Maandag 1 januari 2018 Gesloten
    Maandag 2 april (2e paasdag) 10.00 – 15.00 uur
    Vrijdag 27 april (Koningsdag) Gesloten
    Donderdag 10 mei (Hemelvaartsdag) 10.00 – 15.00 uur
    Maandag 21 mei (2e pinksterdag) 10.00 – 15.00 uur

Retourneren

  • Hoe retourneer ik een product?
  • Heeft u een product laten bezorgen en wilt u deze retourneren? Dan kunt u contact met ons opnemen, wij helpen u graag verder.
    Wilt u een product retourneren dat u in de zelfbedieningsvestiging heeft aangeschaft? Dan kunt u zich -met het product- melden bij de servicebalie van de zelfbedieningsvestiging.
  • Ik heb een product ontvangen dat niet in orde is.
  • Als u niet tevreden bent met een product of wanneer het product niet in orde is, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij bespreken met u een passende oplossing, zodat u zo snel mogelijk een vervangend product heeft.

Online bestellen

  • Hoe zoek ik een product op de website?
  • Via de zoekbalk kunt u eenvoudig zelf producten vinden. U kunt de producten zoeken op artikelnummer of trefwoord. Trefwoorden zijn woorden die voorkomen in bijvoorbeeld de artikelomschrijving. Wanneer u een trefwoord intypt in de zoekbalk drukt u op enter of klikt u op het vergrootglas dat rechts op de zoekbalk staat. Vervolgens krijgt u een overzicht van de gevonden producten.
  • Hoe filter ik op de site?
  • Binnen de productgroepen is het assortiment opgedeeld in subgroepen. Aan de linkerzijde van het getoonde assortiment wordt het menu met subgroepen getoond. Wanneer u op een subgroep klikt, verschijnt het betreffende assortiment in beeld.
    Aan de linkerzijde ziet u ook bepaalde eigenschappen van producten waar u op kunt filteren: bijvoorbeeld op ‘biologisch’ of ‘nieuw in ons assortiment’.
  • Ik kan een product niet vinden.
  • Als u een product niet kunt vinden, dan kunt u ons bellen of een e-mail sturen om informatie te verkrijgen over de beschikbaarheid. Wij bekijken dan of het product alsnog geleverd kan worden.
  • Ik wil het assortiment in een lijst weergegeven zien, hoe doe ik dit?
  • Als u op één van de productgroepen klikt, krijgt u het bijhorende assortiment te zien. Onder de naam van de productgroep zijn twee weergavefuncties te vinden. (Een icoon met blokjes en een icoon met streepjes) Via de lijstweergave worden de producten met kleinere afbeeldingen in een lijst getoond.
  • Hoe maak ik een bestellijst aan?
  • U kunt op twee manieren een bestellijst aanmaken:
    1. Via de knop ‘bestellijsten’ (deze knop staat bovenaan de pagina, naast de zoekbalk); 
    2. Ook kunt u een bestellijst aanmaken wanneer u op een productpagina staat. U klikt dan bij het gewenste product op ‘aan bestellijst toevoegen’, waarna u de optie ziet om een nieuwe bestellijst aan te maken. Daarna kunt u het desbetreffende product gelijk toevoegen aan uw eigen bestellijst.
  • Hoe voeg ik een product toe aan een bestellijst?
  • U voegt een product aan uw bestellijst toe door te klikken op het product dat u wil toevoegen. Vervolgens ziet u de optie om het product aan uw bestellijst toe te voegen, via de knop ‘aan bestellijst toevoegen’.
  • Hoe voeg ik een product toe aan mijn rolcontainer toe?
  • U kunt op twee manieren een product toevoegen aan uw rolcontainer;
    1. U klikt op een van de producten en u selecteert vervolgens hoeveel collo, kilo of stuks u van dit product wilt bestellen. Vervolgens klikt u op het icoon 'rolcontainer'. Het product verschijnt dan in uw rolcontainer.
    2. U kunt ook een product aan een bestellijst toevoegen en vanuit de bestellijst een product toevoegen aan uw rolcontainer. U selecteert vervolgens hoeveel collo, kilo of stuks u van dit product wilt bestellen en klikt op het icoon van het wagentje. U kunt vanaf uw bestellijst ook meerdere producten selecteren door te klikken op ‘selectie maken’. Vervolgens kunt u meerdere producten van uw bestellijst simultaan toevoegen aan uw rolcontainer.

    Nadat u producten aan uw rolcontainer heeft toegevoegd, kunt u uw bestelling plaatsen.
  • Wat is het verschil tussen een bestellijst en rolcontainer?
  • Een bestellijst is een soort boodschappenlijst: u voegt hier de producten toe welke u nodig heeft of nodig denkt te hebben. De rolcontainer is in feite de winkelwagen: hierin legt u de producten die u wil bestellen.
    U kunt vanuit uw bestellijst of direct vanuit de website producten toevoegen aan de rolcontainer. Hierna kunt u gelijk uw bestelling plaatsen.
  • Hoe kies ik een afleverdag?
  • Nadat u bent ingelogd kunt u de gewenste afleverdag selecteren. De overige afleverdagen zijn omkaderd in de kalender. Selecteer uw gewenste afleverdag in de agenda. De pop-up sluit automatisch na het aanklikken van de gewenste datum. Na het selecteren van uw afleverdatum kunt u het bestelproces starten. Ter controle kunt u uw afleverdatum terugvinden onder ‘Uw rolcontainer’ in de menubalk.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
  • Transport en handlingkosten zijn reeds in onze productprijzen verwerkt, deze worden niet apart op uw factuur vermeld. Let wel, om te kunnen bestellen dient uw bestelling een waarde van minimaal € 200 te bedragen.
  • Kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?
  • Ja, dat kan. Nadat u bent ingelogd kunt u via 'mijn account' de 'bestelgeschiedenis' bekijken. Hier staat een overzicht van uw geplaatste bestellingen met toebehorende informatie zoals: type order (credit, online of kassa), besteldatum, afleverdatum, status van de bestelling en het totaalbedrag.
    Wilt u meer details over uw bestellingen, klik dan op het vergrootglas achter de desbetreffende bestelling.
  • Kan ik een portionering aanbrengen?
  • Bij een aantal versproducten kunt u uw eigen portionering en verpakkingsmethode kiezen. De producten die u geportioneerd kunt bestellen zijn te herkennen aan de tekst ‘geport’ in de artikelomschrijving. Wanneer u het product geportioneerd wilt ontvangen, klik dan op het invoerveld ‘stuk’. Vervolgens verschijnt een scherm waarin u de hoeveelheid, de portionering en de verpakkingswijze kunt selecteren. Wanneer u op de rolcontainer klikt, wordt uw portioneringswens aan uw bestelling toegevoegd.
  • Ik heb een specifieke product wens, kan ik dit toevoegen aan mijn bestelling?
  • Als u een specifieke wens heeft voor uw levering, dan kunt u contact met ons opnemen. Dan bekijken wij graag samen met u de mogelijkheden.
  • Kan ik nog iets aan een bestellijst toevoegen als de order is geplaatst?
  • Ja, dat kan. Neem na het plaatsen van uw bestelling z.s.m. telefonisch contact met ons op.
  • Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen om deze volgende dag geleverd te krijgen?
  • U kunt uw bestelling tot 23.00 uur plaatsen om deze de volgende dag geleverd te krijgen (m.u.v. aangepaste bezorgtijden tijdens feestdagen).

Productinformatie

  • Waar vind ik informatie over allergenen?
  • U vindt informatie over allergenen op de verpakking van het product. Online klikt u op het product waar u de ingrediënten van wilt zien. Er verschijnt een pop-op met ‘meer informatie’. Wanneer u hierop klikt wordt u doorverwezen naar de productpagina. Klik vervolgens op ‘specificaties’. De pagina scrollt dan vanzelf naar de sectie van de pagina waar de allergenen staan vermeld.
  • Zijn jullie HACCP gecertificeerd?
  • Ja, De Kweker is een HACCP gecertificeerd bedrijf. Elke dag zijn we bezig met het verkleinen van de gevaren en het op een hoger niveau leggen van de kritische controle punten, die de HACCP certificering met zich mee brengt.

    U kunt het HACCP certificaat hier downloaden.
  • Zijn de biologische producten die jullie verkopen ook 100% biologisch?
  • De Kweker is een Skal gecertificeerd bedrijf. Dit biedt u de zekerheid dat alle biologische producten ook 100% biologisch zijn. Skal Biocontrole houdt toezicht op de biologische productie in Nederland en is daartoe aangewezen door het ministerie van Economische zaken. Biologisch is een wettelijk beschermde term: een landbouwproduct of voedingsmiddel mag alleen biologisch heten als het productieproces aan wettelijke voorschriften voldoet. De Europese overheid bepaalt de regels, de ruim 3600 gecertificeerde bio-ondernemers leven deze na en stichting Skal controleert hierop. Zo kan de consument er van op aan dat een biologisch product ook écht biologisch is. Met de afgifte van een keurmerk maakt Skal de betrouwbaarheid van biologische producten zichtbaar voor afnemer en consument. Zo draagt Skal bij aan de aantoonbare betrouwbaarheid van de biologische sector.

    U kunt het Skal certificaat hier downloaden.
  • Waar vind ik de ingrediënten van een product?
  • U vindt de ingrediënten op de verpakking van het product.
    Online klikt u op het product waar u de ingrediënten van wilt zien. Er verschijnt een pop-up met 'meer informatie'. Wanneer u hierop klikt wordt doorverwezen naar de productpagina. Klik vervolgens op 'specificaties'. De pagina scrollt dan vanzelf naar de sectie waar de ingrediënten staan vermeld.
  • Wat zijn de productgroepen van De Kweker?
  • Het assortiment is opgedeeld in verschillende productgroepen:
    AGF, Vis, Vlees, Wild en gevogelte, Kaas, Zuivel & traiteur, Brood & patisserie, Dranken, DKW, Diepvries, Non-Food.

    Binnen de productgroepen is het assortiment opgedeeld in subgroepen. Aan de linkerzijde van het getoonde assortiment wordt het menu met subgroepen getoond. Wanneer u op een subgroep klikt, verschijnt het betreffende assortiment in beeld.

Acties en aanbiedingen

  • Waarom gelden bepaalde acties en aanbiedingen niet online?
  • Deze acties zijn alleen in de zelfbedieningsvestiging geldig, omdat sommige producten b.v. niet altijd online verkrijgbaar zijn.
  • Hebben jullie ook spaaracties?
  • U kunt in de zelfbedieningsvestiging sparen voor cash door middel van winstzegels. Ook kunt u voor luxe artikelen sparen met de Cook & Save spaaractie.