Veelgestelde vragen

Klant worden

Om als klant inkopen te doen bij De Kweker heb je een klantenkaart nodig. Als je een food-gerelateerde onderneming hebt die ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, dan kun je klant worden bij De Kweker.  Vul het online  aanmeldformulier  in.

Nee. De Kweker klantenkaart wordt alleen uitgereikt aan ondernemers of instellingen die producten gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. Voorwaarde om in het bezit te komen van De Kweker klantenpas is dat jouw bedrijf food-gerelateerd is en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Wil je klant worden bij De Kweker? Wij heten je van harte welkom in onze zelfbedieningsvestiging om je aan te melden als klant. Je kunt je ook online aanmelden.

Nee, alleen foodgerelateerde ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een De Kweker klantenkaart. De klantenkaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij De Kweker.

De toegangspas voor het Food Center Amsterdam wordt uitgegeven door FCA Beheer. Dit is de gemeentelijke organisatie die verantwoordelijk is voor het beheer van het Food Center Amsterdam. De toegangspas is te verkrijgen in het kantoor van Food Center Amsterdam bij de hoofdingang aan de Jan van Galenstraat. Zorg ervoor dat je de volgende documenten meeneemt:

- Een geldig uittreksel van de Kamer van Koophandel niet ouder dan zes maanden;
- De branche vermeld op het uittreksel dient een relatie te hebben met food;
- Een geldig legitimatiebewijs van aanvrager en/of gemachtigde;
- De aanvrager dient op het uittreksel te zijn vermeld of in het bezit te zijn van een machtiging.

Ben je al klant en heb je een tweede bedrijf opgestart waarvoor je een De Kweker klantenkaart wil aanvragen? Dat kan zowel bij de servicebalie in de zelfbedieningsvestiging als  online.

Inloggen op dekweker.nl

Wanneer je een klant bent in onze zelfbedieningsvestigingen en nog geen account hebt, kun je  hier een account aanvragen.  Wanneer je een klant bent van onze bezorgservice dan ontvang je altijd communicatie van Sligro over je inloggegevens.

Je kunt hier  inloggen om een bestelling te plaatsen voor bezorging.

Berichten die van of naar Sligro verstuurd worden eindigen op @service.sligro.nl, @account.sligro.nl, @e.sligro.nl, @s.sligro.nl of @sligro.nl.

Twijfel je of je een valse e-mail of phishingmail hebt ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@sligro.nl.

Elk e-mailadres kan maar één keer gebruikt worden op het platform van Sligro, gebruik niet hetzelfde e-mailadres dat al gekoppeld is aan je klantnummer.

Heb je in het verleden wel gewoon gebruik gemaakt van een account, controleer dan of de combinatie van jouw e-mailadres en wachtwoord klopt. Een ander wachtwoord instellen kan hier. Lukt het inloggen alsnog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Niet elke klant in onze zelfbedieningsvestigingen heeft automatisch een persoonlijk online account, heb jij deze nog niet, dan kun je deze hier aanvragen.

Ben jij namens jouw organisatie als hoofdgebruiker actief? Dan kun je gebruikers aanmaken en beheren:

  1. Klik rechtsboven op je naam en ga naar ‘Gebruikers beheren’ (de ‘Gebruikers beheren’-pagina wordt geopend, waarbij alle gebruikers getoond worden die zijn aangemaakt in (of toegang hebben tot) het account).
  2. Klik op de knop ‘Nieuwe gebruiker’ (een nieuwe venster wordt geopend), vul de persoonlijke gegevens in. En selecteer de gewenste rechten (deze kun je op een later moment nog wijzigen).  
  3. Klik op de knop ‘Opslaan’ (de ‘Gebruikers beheren’-pagina wordt opnieuw geopend). Een e-mail met inloggegevens (e-mailadres + tijdelijk wachtwoord) wordt naar de nieuwe gebruiker verzonden.

Werken bij De Kweker

Ben je geïnteresseerd in een baan bij Sligro? Bekijk dan hier onze vacatures.

Spaaracties

Bij Sligro kennen we verschillende spaaracties. De zegels van Sligro in Concert,  Sligro Musical Spektakel en de Restaurantspaaractiezegels. Deze zegels kan je, na afloop van de spaaractie, niet meer gebruiken voor andere spaaracties.

Wil je meer weten over onze spaaracties? Bekijk dan deze pagina.

Per 1 januari 2018 is Sligro gestopt met de uitgifte van bonuszegels.

Volle zegelkaarten met bonuszegels kunnen niet meer verzilverd worden in een van onze vestigingen. De waarde van de volle zegelkaarten is per 1 januari 2022 vervallen.

Privacy

Door gebruik te maken van de Sligro-klantenkaart geef je Sligro toestemming jouw gegevens te gebruiken voor onze eigen marketingactiviteiten, zoals het toezenden van de Sligro-folder. Meer informatie over hoe wij omgaan met jouw persoonlijke gegevens kun je vinden in ons privacystatement.