Veelgestelde vragen

Vestiging bezoeken

Op onze website kun je de dichtstbijzijnde vestiging zoeken op plaatsnaam of postcode. Ga direct naar de vestigingenzoeker. Je kunt hier tevens de adresgegevens vinden van jouw vestiging.

Voor telefoonnummers en overige contactgegevens kun je terecht op deze website bij het onderdeel vestigingen. Deze vind je ook op de achterzijde van je De Kweker-factuur.

Met De Kweker-klantenkaart hebben maximaal 2 personen toegang van wie één op de kaart vermeld moet zijn. De klantenkaart is strikt persoonlijk. Alleen op vertoon van de klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen. Bij het betreden van De Kweker-vestiging wordt er gevraagd naar de klantenkaart en eventueel naar een geldig legitimatiebewijs.

De Kweker-klantenkaart geeft je het exclusieve recht inkopen te doen bij Sligro. Je klantenkaart is geldig voor het gehele assortiment en kan in elke Sligro-vestiging in Nederland gebruikt worden om inkopen te doen. De Nederlandse Sligro-klantenkaart geeft geen toegang tot Belgische Sligro-ISPC-vestigingen.

Alleen op vertoon van De Kweker-klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen bij de Kweker. Zorg dus dat je bij ieder bezoek je klantenkaart bij hebt.

Voorraad en beschikbaarheid assortiment

Producten die uit het assortiment zijn, kunnen wij niet meer nabestellen. Natuurlijk kun je een van onze medewerkers in De Kweker-vestiging vragen om je te adviseren voor een passend alternatief.

Dit product zal zeer binnenkort in het assortiment worden opgenomen, wanneer precies is op voorhand niet te zeggen. Zodra het artikel beschikbaar is verdwijnt het icoon achter de naam en kun je het meteen bestellen.

Dit product zal zeer binnenkort uit het assortiment verdwijnen. Kies alvast een alternatief om het product dat uit het assortiment gaat te vervangen.

Wij streven ernaar om alle producten binnen ons assortiment op voorraad te hebben. Wil je er zeker van zijn of een product op voorraad is, neem dan contact op met De Kweker-vestiging.

Openingstijden en koopavonden

In onze zelfbedieningsvestiging op het Food Center Amsterdam kunt u zeven dagen per week terecht.

Maandag 06.30 - 18.00 uur
Dinsdag 06.30 - 18.00 uur
Woensdag 06.30 - 18.00 uur
Donderdag 06.30 - 18.00 uur
Vrijdag 06.30 - 18.00 uur
Zaterdag 06.30 - 16.30 uur
Zondag 10.00 - 15.00 uur

 

De medewerkers van onze klantenservice staan zeven dagen per week voor u klaar. Klantenservice is te bereiken op: (020) 506 30 10. Servicebalie zelfbedieningsvestiging is te bereiken op: (020) 606 36 06.

Maandag t/m vrijdag

Klantenservice

Servicebalie zelfbedieningsvestiging

06.00 - 23.00 uur

06.30 - 18.00 uur

Zaterdag

Klantenservice

Servicebalie zelfbedieningsvestiging

07.00 - 16.30 uur

06.30 - 16.30 uur

Zondag

Klantenservice

Servicebalie zelfbedieningsvestiging

16.00 - 23.00 uur

10.00 - 15.00 uur

 

Bekijk onze vestigingspagina voor de actuele openingstijden tijdens de feestdagen.

Toegang en huisregels

Bij je bezoek aan De Kweker zelfbedieningsvestiging mag je een tas mee naar binnen nemen. Het is De Kweker-medewerkers toegestaan om steekproefsgewijs een tassencontrole uit te voeren.

Aangezien er in onze De Kweker-vestiging o.a. heftrucks rondrijden geven we er de voorkeur aan dat kinderen gebruik maken van onze voorzieningen in de Entree. Indien kinderen wel mee de vestiging in gaan is dit alleen toegestaan onder begeleiding van een volwassene en alleen op eigen verantwoordelijkheid.

Huisdieren zijn niet toegestaan in de De Kweker-vestiging. Een uitzondering wordt gemaakt voor getrainde geleidehonden van hulpbehoevenden.

Bij de receptie van De Kweker-vestiging wordt er gevraagd naar je De Kweker-klantenkaart en eventueel een geldig legitimatiebewijs. Zorg daarom dat je deze bij ieder bezoek bij je hebt.

Inname emballage

Iedere De Kweker-zelfbedieningsvestiging beschikt over een emballage-afdeling waar je leeggoed kunt inleveren