Veelgestelde vragen

Bezorgklant worden

Inkopen doen en/of laten bezorgen gaat het snelst als u zelf naar onze zelfbedieningsvestiging op het Food Center in Amsterdam komt. Hier kunt u gemakkelijk en snel al uw inkopen van food en non-food gerelateerde producten doen. In de zelfbedieningsvestiging wordt u geïnspireerd met de laatste trends. Als u advies nodig heeft kunt u voor vragen terecht bij een van onze vakspecialisten.

U kunt uw bestelling ook online plaatsen. Wij bieden logistieke dienstverlening op maat en beschikken over een uitgebreid wagenpark met moderne, geconditioneerde wagens waarmee we uw bestellingen altijd en overal kunnen leveren. Dit doen we met vaste chauffeurs. Bestellingen kunt u eenvoudig plaatsen via onze website en onze medewerkers van de klantenservice staan zeven dagen in de week voor u klaar.

Ja. Bent u een klant met grote afname, dan kan De Kweker ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestiging. Daarbij maken we gebruik van moderne, geheel geconditioneerde vrachtwagens. 

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van uw individuele wensen. Daarvoor maken wij afspraken met u voor wat betreft de bestelwijze, het bestelmoment en de bezorgfrequentie. Wilt u online bestellen en uw producten laten bezorgen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via (020) 506 30 65.

Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van De Kweker Express.

Hoe werkt De Kweker Express? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent deze af bij de kassa en geeft de inkopen af bij het De Kweker Expres Servicepunt. Het servicepunt bevindt zich bij de klantenservice. Voor € 10 per rolcontainer (excl. BTW) bezorgen wij uw inkopen op uw bedrijfsadres. De service maakt gebruik van verschillende bezorgmomenten waarop uw inkopen op het gewenste bezorgadres worden afgeleverd. Mocht het toegewezen bezorgmoment niet uitkomen, dan kunt u voor een later bezorgmoment kiezen. Dit kunt u aan geven bij het De Kweker Express Servicepunt. Bezorging door De Kweker Express is alleen mogelijk binnen de ring A10 van Amsterdam.

Express bezorgmomenten:

  • Vóór 08.00 uur inkopen doen, vóór 11.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 11.00 uur inkopen doen, vóór 14.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 14.00 uur inkopen doen, vóór 17.00 uur bij u bezorgd.

De Kweker bezorgt in de omgeving Groot-Amsterdam en in heel Noord-Holland.

Om uw bestelling te kunnen laten bezorgen dient u minimale bestelling te plaatsen met een waarde van € 200 per bestelling (excl. BTW en emballage).

Transport en handlingkosten zijn reeds in onze productprijzen verwerkt, deze worden niet apart op uw factuur vermeld. Let wel, om te kunnen bestellen dient uw bestelling een waarde van minimaal € 200 te bedragen (excl. BTW en emballage).

Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van De Kweker Express.

Hoe werkt De Kweker Express? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent deze af bij de kassa en geeft de inkopen af bij het De Kweker Expres Servicepunt. Het servicepunt bevindt zich bij de klantenservice. Voor € 10 per rolcontainer (excl. BTW) bezorgen wij uw inkopen op uw bedrijfsadres. De service maakt gebruik van verschillende bezorgmomenten waarop uw inkopen op het gewenste bezorgadres worden afgeleverd. Mocht het toegewezen bezorgmoment niet uitkomen, dan kunt u voor een later bezorgmoment kiezen. Dit kunt u aan geven bij het De Kweker Express Servicepunt. Bezorging door De Kweker Express is alleen mogelijk binnen de ring A10 van Amsterdam.

Express bezorgmomenten:

  • Vóór 08.00 uur inkopen doen, vóór 11.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 11.00 uur inkopen doen, vóór 14.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 14.00 uur inkopen doen, vóór 17.00 uur bij u bezorgd.

Vanwege logistieke redenen is het niet mogelijk om een bestelling af te halen. U kunt wel zelf uw inkopen samenstellen in de zelfbedieningsvestiging en deze laten bezorgen met De Kweker Express.

Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van De Kweker Express.

Hoe werkt De Kweker Express? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent deze af bij de kassa en geeft de inkopen af bij het De Kweker Expres Servicepunt. Het servicepunt bevindt zich bij de klantenservice. Voor € 10 per rolcontainer (excl. BTW) bezorgen wij uw inkopen op uw bedrijfsadres. De service maakt gebruik van verschillende bezorgmomenten waarop uw inkopen op het gewenste bezorgadres worden afgeleverd. Mocht het toegewezen bezorgmoment niet uitkomen, dan kunt u voor een later bezorgmoment kiezen. Dit kunt u aan geven bij het De Kweker Express Servicepunt. Bezorging door De Kweker Express is alleen mogelijk binnen de ring A10 van Amsterdam.

Express bezorgmomenten:

  • Vóór 08.00 uur inkopen doen, vóór 11.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 11.00 uur inkopen doen, vóór 14.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 14.00 uur inkopen doen, vóór 17.00 uur bij u bezorgd.

Bestellen op dekweker.nl

Via de zoekbalk kunt u eenvoudig zelf producten vinden. U kunt de producten zoeken op artikelnummer of trefwoord. Trefwoorden zijn woorden die voorkomen in bijvoorbeeld de artikelomschrijving. Wanneer u een trefwoord intypt in de zoekbalk drukt u op enter of klikt u op het vergrootglas dat rechts op de zoekbalk staat. Vervolgens krijgt u een overzicht van de gevonden producten.

Binnen de productgroepen is het assortiment opgedeeld in subgroepen. Aan de linkerzijde van het getoonde assortiment wordt het menu met subgroepen getoond. Wanneer u op een subgroep klikt, verschijnt het betreffende assortiment in beeld.

Aan de linkerzijde ziet u ook bepaalde eigenschappen van producten waar u op kunt filteren: bijvoorbeeld op ‘biologisch’ of ‘nieuw in ons assortiment’.

Als u op één van de productgroepen klikt, krijgt u het bijhorende assortiment te zien. Onder de naam van de productgroep zijn twee weergavefuncties te vinden. (Een icoon met blokjes en een icoon met streepjes) Via de lijstweergave worden de producten met kleinere afbeeldingen in een lijst getoond.

U kunt op twee manieren een bestellijst aanmaken:

  1. Via de knop ‘bestellijsten’ (deze knop staat bovenaan de pagina, naast de zoekbalk).
  2. Ook kunt u een bestellijst aanmaken wanneer u op een productpagina staat. U klikt dan bij het gewenste product op ‘aan bestellijst toevoegen’, waarna u de optie ziet om een nieuwe bestellijst aan te maken. Daarna kunt u het desbetreffende product gelijk toevoegen aan uw eigen bestellijst.

U voegt een product aan uw bestellijst toe door te klikken op het product dat u wil toevoegen. Vervolgens ziet u de optie om het product aan uw bestellijst toe te voegen, via de knop ‘aan bestellijst toevoegen’.

Als u een bestellijst opent, kunt u na een klik op de icoon 'vergrootglas' bovenin de bestellijst, zoeken in de bestellijst.

U kunt op twee manieren een product toevoegen aan uw rolcontainer:

  1. U klikt op een van de producten en u selecteert vervolgens hoeveel collo, kilo of stuks u van dit product wilt bestellen. Vervolgens klikt u op het icoon 'rolcontainer'. Het product verschijnt dan in uw rolcontainer.
  2. U kunt ook een product aan een bestellijst toevoegen en vanuit de bestellijst een product toevoegen aan uw rolcontainer. U selecteert vervolgens hoeveel collo, kilo of stuks u van dit product wilt bestellen en klikt op het icoon van het wagentje. U kunt vanaf uw bestellijst ook meerdere producten selecteren door te klikken op ‘selectie maken’. Vervolgens kunt u meerdere producten van uw bestellijst simultaan toevoegen aan uw rolcontainer.

Nadat u producten aan uw rolcontainer heeft toegevoegd, kunt u uw bestelling plaatsen.

Een bestellijst is een soort boodschappenlijst: u voegt hier de producten toe welke u nodig heeft of nodig denkt te hebben. De rolcontainer is in feite de winkelwagen: hierin legt u de producten die u wil bestellen.

U kunt vanuit uw bestellijst of direct vanuit de website producten toevoegen aan de rolcontainer. Hierna kunt u gelijk uw bestelling plaatsen.

Nadat u bent ingelogd kunt u de gewenste afleverdag selecteren. De overige afleverdagen zijn omkaderd in de kalender. Selecteer uw gewenste afleverdag in de agenda. De pop-up sluit automatisch na het aanklikken van de gewenste datum. Na het selecteren van uw afleverdatum kunt u het bestelproces starten. Ter controle kunt u uw afleverdatum terugvinden onder ‘Uw rolcontainer’ in de menubalk.

Transport en handlingkosten zijn reeds in onze productprijzen verwerkt, deze worden niet apart op uw factuur vermeld. Let wel, om te kunnen bestellen dient uw bestelling een waarde van minimaal € 200 te bedragen. (m.u.v. klant specifieke evenementen).

Ja, dat kan. Nadat u bent ingelogd kunt u via 'mijn account' de 'bestelgeschiedenis' bekijken. Hier staat een overzicht van uw geplaatste bestellingen met toebehorende informatie zoals: type order (credit, online of kassa), besteldatum, afleverdatum, status van de bestelling en het totaalbedrag.

Wilt u meer details over uw bestellingen, klik dan op het vergrootglas achter de desbetreffende bestelling.

Bij een aantal versproducten kunt u uw eigen portionering en verpakkingsmethode kiezen. De producten die u geportioneerd kunt bestellen zijn te herkennen aan de tekst ‘geport’ in de artikelomschrijving. Wanneer u het product geportioneerd wilt ontvangen, klik dan op het invoerveld ‘stuk’. Vervolgens verschijnt een scherm waarin u de hoeveelheid, de portionering en de verpakkingswijze kunt selecteren. Wanneer u op de rolcontainer klikt, wordt uw portioneringswens aan uw bestelling toegevoegd.

Als u een specifieke wens heeft voor uw levering, dan kunt u contact met ons opnemen. Dan bekijken wij graag samen met u de mogelijkheden.

Ja, dat kan. Neem na het plaatsen van uw bestelling z.s.m. telefonisch contact met ons op.

U kunt uw bestelling tot 22.00 uur plaatsen om deze de volgende dag geleverd te krijgen (m.u.v. aangepaste bezorgtijden tijdens feestdagen- en klant specifieke evenementen).

Emballage en retourneren

Wanneer de chauffeur jouw bestelling komt bezorgen, neemt hij of zij graag je emballage mee retour. De chauffeur neemt maximaal dezelfde hoeveelheid aan emballage mee retour als op dat moment geleverd wordt. Is je emballage niet meegenomen, staat er een verkeerd artikel op de pakbon of is er een verkeerd emballagebedrag berekend?

Neem dan binnen 48 uur contact op met de klantenservice van de bezorgservice.

Meer informatie over emballage en retouren vind je op deze pagina.

Het kan voorkomen dat je een onjuist artikel ontvangen hebt of dat de kwaliteit niet voldoet. Je kunt foutief bestelde of geleverde producten altijd direct retour geven aan de chauffeur. Of je doet een retouraanvraag bij onze klantenservice binnen 48 uur.

Contact klantenservice

Onze klantenservice van de bezorgservices zijn telefonisch bereikbaar op:

Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 23.00 uur
Zaterdag van 07.00 tot 17.00 uur
Zondag van 12.00 tot 23.00 uur

Het telefoonnummer van je klantenservice vind je in jouw accountoverzicht op dekweker.nl. Wanneer je inlogt klik je op jouw naam in de header en kies je ‘mijn account’. In de linker kolom bij ‘mijn klantenservice’ staat het telefoonnummer. 

Ja het is mogelijk om je klantenservice te e-mailen. Je e-mail wordt van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 behandeld. Wanneer je inlogt klik je op jouw naam in de header en kies je ‘mijn account’. In de linker kolom bij ‘mijn klantenservice’ staat het e-mailadres.